پک پذیرایی مدرسه
۴
(۴)
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۲۷۵,۰۰۰ تومان
۱۹۵,۰۰۰ تومان
۲۵۵,۰۰۰ تومان
۱۷۵,۰۰۰ تومان
۲۸۵,۰۰۰ تومان
۱۹۵,۰۰۰ تومان
۲۸۵,۰۰۰ تومان

میان وعده سازمانی

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر شرکت و کسب‌و‌کار دارای پرسنل و نیروی کار، تامین میان وعده سازمانی سالم است. البته بسیاری از پرسنل نیز، خود قصد خرید میان وعده‌های سازمانی آماده و سالم را دارند. خرید انواع پک سازمانی از جمله موارد تاثیرگذار در رفع خستگی نیروی کار و افزایش انرژی و نیروی آن‌هاست. انجام چنین اقداماتی در مقایسه با سایر کارها، بسیار کم‌هزینه است. در ادامه این مطلب چند مورد از بهترین و سالم‌ترین پک‌های مخصوص پذیرایی سازمانی را معرفی خواهیم کرد.

IMG 20231126 WA0000

فواید تهیه میان وعده سازمانی برای کارمندان

همان طور که می‌دانید، غذای سالم تاثیر مستقیمی بر عملکرد و بهره‌وری شما در طول روز دارد؛ به‌خصوص مصرف میان وعده‌هایی سالم و فاقد مواد غذایی مضر که بهترین راهکار کم‌هزینه برای افزایش نشاط و شادی پرسنل در محیط کاری است. بدن انسان هر ماده غذایی که مصرف می‌کند را به انرژی تبدیل می‌کند؛ هدف از انجام این کار حفظ بقای مغز است. مواد غذایی سالمی همچون ماکارونی، نان و مواردی از این قبیل باعث آزادسازی گلوکز در بدن و به دنبال آن افزایش انرژی می‌شوند.

شاید شنیدن این جمله برای بسیاری از مدیران کسب‌و‌کارها بیشتر شوخی به نظر برسد؛ اما طبق تحقیقات انجام شده، ارائه پک سازمانی سالم به کارمندان و کارکنان علاوه‌بر افزایش روحیه آن‌ها، باعث می‌شود تا میزان مرخصی‌های کاری نیز کاهش یابد!

بهترین پک صبحانه سازمانی

بسیاری از شرکت‌ها وعده صبحانه کارکنان را تهیه می‌کنند. این شرکت‌ها بهتر است به جای ارائه مواد غذایی تکراری در طول هر هفته و هر ماه، از منوی متنوع مواد غذایی سازمانی استفاده کنند. در فینگر فود سی بل، لیست بلندبالایی از صبحانه اداری وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها تارت صبحانه ایرانی است.

این ماده غذایی شامل موادی چون تارت، پنیر طعم‌دار مخصوص سی بل، خیار و گوجه تازه است. همان طور که می‌دانید هر یک از مواد ترکیب شده در تارت صبحانه سالم هستند. افزون بر این، پک صبحانه اداری شامل نان سنگک تازه، کره، پنیر، مربا، عسل، نان تست، آبمیوه و نان و گردو بهترین پک برای کارکنان و پرسنل شرکت است.

IMG 20231126 WA0003

انواع فینگرفود گرم مناسب برای میان وعده سازمانی

فینگرفودها در مقایسه با سایر مواد غذایی، ابعاد کمتری دارند؛ به همین دلیل از آن‌ها عمدتا در تهیه پک سازمانی استفاده می‌کنند. از جمله محبوب‌ترین انواع میان وعده سازمانی و فینگرفود گرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مینی هات داگ

  • مینی پیتزا سوسیس

  • مینی پیتزا گوشت

هر یک از این مواد غذایی در رده‌بندی فست فود قرار گرفته و برای سرو به‌عنوان میان وعده شرکت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه هستند. البته باید به این نکته اشاره کرد که موادی همچون سوسیس، کالباس و برخی ادویه‌جات توسط خود شرکت فینگرفود سی بل تولید شده و کاملا دست‌ساز هستند.

فینگرفودهای سرد برای پذیرایی همایش و سمینار

برخی از شرکت‌های معتبر و بزرگ، به منزله پذیرایی از کارکنان خود در برخی مراسمات خاص، از پک‌های پذیرایی سرد بهره می‌برند. فینگرفودهای سرد از جمله بهترین گزینه‌های انتخابی برای پذیرایی از میهمانان شرکتی و کارکنان است. برخی از بهترین فینگرفودهای سرد عبارت‌اند از:

  • رولت ساندویچ سرد

  • سینی الویه ۲ کیلویی

  • کیک مرغ تزئین شده با گل

  • مینی ژامبون

  • اسپرینگ رول ژامبون و پنیر

هر یک از انواع میان وعده سازمانی معرفی شده در این بخش، در مقایسه با سایر مواد غذایی شرکتی هزینه کمتری دارند.

سینی‌های فینگرفود شرکتی

سومین دسته از میان وعده‌های سازمانی محبوب و پرطرفدار، سینی‌های فینگرفود هستند. در شرکت فینگرفود سی بل، سینی‌های متنوعی وجود داشته و حتی برخی به سفارش مشتری نیز تزیین و آماده می‌شوند؛ اما در این بین، سینی فینگرفود شماره ۱ که شامل توپک پنیری، کیک مرغ، اسپرینگ رول گوشت، سیب‌زمینی سمبوسه و شات سالاد ماکارونی است، عمدتا توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها سفارش داده می‌شود. یا برای مثالی دیگر، سینی فینگر فود دارای مینی پیتزا، اسپرینگ رول گوشت و کیک مرغ دومین گزینه اقتصادی و به‌‌صرفه از کادر و پرسنل شرکت است.

لذیذترین رول‌ها برای میان‌ وعده سازمانی

مواد غذایی ترکیبی رول شده، از جمله بهترین گزینه‌ها برای تهیه میان وعده شرکت هستند؛ به خصوص اگر این رول‌ها از ترکیب چندین ماده غذایی خوشمزه تهیه شوند. خوشمزه‌ترین لیست رول‌های فینگرفود سی بل عبارت‌اند از:

اسپرینگ رول گوشت و قارچ بیشترین فروش را در میان این رول‌ها دارد. این نوع اسپرینگ از ترکیب گوشت گوسفند و گوساله، قارچ، سبزیجات معطر، خمیر بورک، ادویه مخصوص سی بل و سس سوئیت چیلی تشکیل شده است.

IMG 20231126 WA0000

سخن پایانی

تهیه میان وعده سازمانی برای پذیرایی از کارکنان و میهمانان، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر شرکتی باید انجام دهد. به هنگام سفارش میان وعده‌های شرکتی باید به مواردی همچون کیفیت مواد غذایی، چیدمان و قیمت آن‌ها توجه داشته باشید. فینگرفود سی بل، مجموعه ای است که انواع و اقسام سینی‌های ترکیبی، پک صبحانه، ناهار و میان وعده را با دستور پخت اختصاصی و کاملا مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کند. در حال حاضر بزرگ‌ترین هولدینگ‌ها و سازمان‌های ایرانی، از فینگرفود سی بل، سفارشات میان وعده و پک‌های پذیرایی خود را تهیه می‌کنند.

این مطلب رو دوست داشتین ؟

به این مطلب امتیاز دهید

۴ / ۵. ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما

× سوالی داشتین ما اینجاییم