سینی مزه لاکچری

خرید مزه

فینگرفود، غذایی است که قطعاً همه افراد در جشن تولدها، مهمانی‌ها و غیره آن را امتحان کرده‌اند. این غذای کوچک و کم‌حجم، طعم دلنشینی دارد و اگر یک‌بار آن را میل کرده باشید، هیچ‌گاه لذت چاشنی آن را از یاد نخواهید برد. خرید مزه، یکی از اقداماتی است که می‌تواند میزبان را در برگزاری عالی مراسم همراهی ‌نماید. به همین منظور در این مقاله، شما را با فینگرفود و مزیت‌های سفارش آن آشنا می‌کنیم.

IMG 20231010 WA0028

 Fingerfood چیست

 Fingerfood به غذاهای کوچک و لقمه‌ای اطلاق می‌شود که می‌توانید آن‌ها را بدون کارد و چنگال میل نمایید. این غذا محبوبیت بسیاری در مهمانی‌ها دارد؛ زیرا سرو آن آسان است و مهمانان می‌توانند در حین صرف غذا، صحبت و حرکت داشته باشند. فینگرفود می‌تواند شامل: غذاهای شیرین و شور باشد و از فرهنگ‌ها و طعم‌های مختلف تهیه گردد. این محصولات خوشمزه شامل: تارت اسفناج و پنیر، بورک مرغ، ته‌چین، توپک مرغ پنیری، رول بادمجان و گوشت، رولت ساندویچ سرد، سیخ سوسیس و مخلفات، سوسیس باندی فانتزی، مینی برگر و هزاران مدل دیگر می‌شوند که می‌توانند مزه دورهمی شما را تغییر دهند.

 مزایای استفاده از انواع Fingerfood در مهمانی‌ها

 چگونه می‌توان پس از مهمانی از شستن ظروف کثیف خلاص شد؟ آیا به ارسال فینگرفود در مهمانی خود فکر کرده‌اید؟ چطور می‌شود با هزینه‌ای اقتصادی، یک مهمانی باشکوه را برگزار کرد؟ چه غذایی برای افرادی که به‌نوعی درگیر رژیم خاص غذایی هستند، سفارش دهیم تا آن‌ها هم بتوانند، از مهمانی لذت ببرند؟ آیا قصد دارید یک دورهمی سرگرم‌کننده برگزار کنید؟ اگر قصد دارید یک شب مفرح را با دوستانتان سپری نمایید، گونه‌های مختلف فینگرفود می‌تواند لذت لحظه‌های شما را چندبرابر کند. به همین جهت در متن ذیل، شما را مزایای سفارش فینگرفود در مهمانی‌ها آشنا می‌کنیم:

IMG 20230528 WA0017 1

 غذایی راحت برای میل‌کردن

 Fingerfood غذایی است که با انگشتان دست‌خورده می‌شود؛ بنابراین، برای صرف یک شام، شما نیازی به داشتن بشقاب‌های بزرگ و ظروف مختلف ندارید. در اصل، شما حتی به چیدمان غذای انگشتی روی میزهای بزرگ هم نیازی ندارید. شما با تهیه مزه مهمانی، آن را به‌صورت تزیین شده در ظروفی آماده تحویل می‌گیرید. سرو Fingerfood فضای زیادی را نمی‌طلبد؛ چرا که همه چیز را می‌توان در یک فضای محدود مدیریت کرد. برای سرو این غذا باید ذکر کنیم که بیشتر مردم، ‌دوست دارند گونه‌های مختلف فینگرفود را در حین قدم‌زدن و صحبت با دیگران در مهمانی، میل کنند.

 تنوع

 Fingerfood تنوع بسیاری دارد و این موضوع، دست میزبان را برای پذیرایی متفاوت از میهمانان خود بازمی‌گذارد. افراد حرفه‌ای و باتجربه، می‌توانند ترکیب‌های منحصربه‌فردی را ارائه دهند که مهمانان شما از تمام چاشنی‌های آن لذت ببرند. با وجود این تنوع، شما می‌توانید نیازهای غذایی همه مهمانان را برآورده نمایید، اطمینان داشته باشید که در پایان مراسم، مهمانان از شما به‌خاطر متنوع بودن سینی مزه قدردانی خواهند کرد.

 مقرون‌به‌صرفه

 درحالی‌که هر دورهمی هزینه‌هایی دارد، شما می‌خواهید برای پولی که به‌منظور تهیه غذا خرج می‌کنید، بهترین ارزش را قایل شوید. ازآنجایی‌که Fingerfood طعم‌های مختلفی را شامل می‌شود، شما می‌توانید متناسب با بودجه خود، غذاهای متنوع و بیشتری را نسبت به غذاهای سنتی سفارش دهید. در حقیقت، می‌توان منو را کاملاً سفارشی کرد تا مطابق با بودجه شما باشد، بدون اینکه بر طعم یا کیفیت غذا تأثیر بگذارد.

 آسودگی میزبان

 اگر می‌خواهید یک مهمانی یا دورهمی آرام داشته باشید که در آن همه نگران یک وعده‌غذایی سنگین نباشند، مزه دورهمی بهترین گزینه خواهد بود؛ چرا که شما آن را آماده و چیده شده تحویل می‌گیرید. پس، دیگر نیازی به نگرانی در مورد پخت‌وپز نخواهید داشت. حتی سرو و تمیزکردن این غذاها هم بسیار آسان‌تر از غذاهای دیگر است.

IMG 20231010 WA0018

 دردسترس‌ بودن

 یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مردم با غذا در مهمانی‌ها این است که مقدار زیادی از آن هدر می‌رود؛ اما در مورد فینگرفودها این‌طور نیست. بیشتر اوقات، افراد به مقدار موردنیاز آن را سفارش می‌دهند و اگر مشاهده کنند که کم است، به‌راحتی می‌توانند آن را در همان لحظه به مقدار دلخواه تهیه نمایند. این موضوع باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود و در اصل، شما با اسراف غذای بسیار کمتری در مهمانی خود مواجه می‌شوید.

 متناسب برای هر محیطی

 اگر میزبان یک گردهمایی هستید، هیچ گزینه‌ای بهتر از خرید فینگرفود برای شما وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از کوچک بودن فضای انتخابی، مزه مهمانی را سفارش دهید. مهمانان با سرو گونه‌های مختلف Fingerfood در محیطی آرام، لحظات بسیار خوبی را سپری خواهند کرد.

 عدم نگرانی از سردوگرم بودن

تصور کنید تدارک یک مراسم تولد را دیده‌اید و برای شام، غذاهای سنتی سفارش داده‌اید. حال که نوبت به شام می‌رسد، قطعاً این نگرانی به سراغتان می‌آید که نکند شام گرمای خود را ازدست‌داده باشد و میهمانان را اذیت نماید. درحالی‌که، با تهیه مزه تولد به‌هیچ‌عنوان این دغدغه را نخواهید داشت؛ چرا که این غذا به‌صورت سرد سرو می‌گردد.

 قابل سفارش در همه مراسم‌ها

 Fingerfood در کلیه مراسم‌ها اعم از: تولد بزرگسالان، کودکان، دورهمی‌ها،  فینگرفود همایش‌ها و سمینارها، سازمان‌ها و غیره، قابل سفارش است. برگزارکنندگان این مراسم با تهیه فینگرفود، رنگ و لعاب خاصی را به پذیرایی‌شان می‌بخشند. شما با تهیه Fingerfood تولد، در بهترین روز زندگی عزیزانتان که همان روز تولد آن‌ها است، شب تولد را زیباتر جلوه می‌دهید. همچنین، می‌توانید در تهیه این چاشنی‌ها، سلیقه به خرج دهید و تزئین آن را با یک سفارش تم تولد هماهنگ کنید.

IMG 20231010 WA0032

 سخن پایانی

 همان‌ گونه که در این مقاله بیان کردیم، سفارش غذای انگشتی مزایای بسیاری برای میزبان ارائه دارد. افراد می‌توانند در هر محیط و مراسمی خرید مزه را انجام دهند و با خاطری آسوده و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای از سردوگرم بودن آن، کوچک بودن فضا برای پذیرایی، شستن ظروف و غیره آماده یک میزبانی شیک و عالی شوند. این نکته را فراموش نکنید که در سفارش این غذاهای انگشتی، باید خواسته‌های غذایی میهمانان را در نظر بگیرید و انواع مختلفی از آن را حتی به‌صورت کیلویی سفارش دهید. فینگرفودها، این‌قدر محبوبیت دارند که در میان‌وعده سازمانی هم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. این غذاهای انگشتی و اقتصادی، حتی جای خود را در دل کودکان هم باز کرده‌اند. پس، اگر قصد برگزاری مراسمی را برای کودک خود دارید حتماً مزه تولد را برای کودک دلبندتان و همچنین، میهمانان کوچکش سفارش دهید تا خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را در ذهن آن‌ها حک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *