پک پذیرایی ترحیم

پک های ترحیم پیشنهادی سی بل

پک مراسم ترحیم

پک ترحیم شماره ۷

۶۷,۵۰۰ تومان

پک مراسم ترحیم

پک ترحیم شماره ۶

۷۸,۵۰۰ تومان

پک مراسم ترحیم

پک ترحیم شماره ۵

۴۸,۰۰۰ تومان

پک مراسم ترحیم

پک ترحیم شماره ۳

۱۰۵,۰۰۰ تومان

پک پذیرایی

پک ترحیم شماره ۲

۱۳۵,۰۰۰ تومان

پک پذیرایی

پک ترحیم شماره ۱

۴۱,۰۰۰ تومان
۲۵۵,۰۰۰ تومان

جهت مشاوره و ثبت سفارش پک مراسم ترحیم میتوانید با شماره های ۰۹۱۹۱۰۵۷۶۰۰ – ۰۲۱۶۶۴۱۵۳۵۷  در ارتباط باشید

پک پذیرایی ترحیم آماده سی بل، جهت پذیرایی آسان از مهمانان و عزاداران مراسم شما می باشد.

زمانی که عزیزی را از دست می‌دهیم، احساس تلخ و تاریکی در دل و جانمان جاری می‌شود و برای خودمان و همچنین برای خانواده و دوستان آن فرد، ارزش ویژه ای دارد که با احترام و احساسات عمیقی به خاک سپرده شود. در این موقعیت، پک ترحیم به عنوان یک راه حل مناسب و احترام‌آمیز برای آخرین خداحافظی با آن فرد، به کار می‌رود.

پک پذیرایی ترحیم یا همان پک های مراسم ترحیم، یکی از مواردی است که در مراسم ترحیم از آن استفاده می‌شود. این پک ها شامل مجموعه ای از غذاها و نوشیدنی ها هستند که بصورت آماده تحویل شما می گردد تا در طول مراسم ترحیم برای میهمانان و معزّیان فراهم شود.

برگزاری مراسم ترحیم در زمان سوگ سخت و دشوار است. مخصوصا اگر برای تهیه پک پذیرایی ترحیم نیاز به کمک داشته باشید.

معمولا غم از دست دادن عزیزان یک طرف و از طرفی و نگرانی برای پذیرایی آبرومندانه از مهمانانی که برای ابراز همدردی به مراسم ختم می‌آیند، همچنین مشغله ذهنی برای برگزارکنندگان ایجاد می‌کند. با توجه به محدودیت زمانی و شرایط روحی خاص برگزارکنندگان مراسم عزاداری، تهیه پک میوه ختم و سایر اقلام پذیرایی، وقت و انرژی زیادی می‌طلبد.

در این شرایط که حوصله برای صاحبان عزا نیست، سفارش پک پذیرایی مراسم ختم آماده و پک ترحیم به همراه اقلام پذیرایی موجود در آن بهترین تصمیم باشد چرا که خرید و شستن میوه دستچین شده، خرید آبمیوه، کیک، شیرینی، خرما، حلوا، حمل و نقل، بسته‌بندی پک میوه ترحیم و آماده‌سازی آن‌ها نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، هزینه، زمان‌بندی و به کار گرفتن چندین نفر را دارد.

سی بل این امکان را به شما عزیزان میدهد که پک های مختلف به سلیقه خودتان به میهمانان خود بدهید.

یکی از موارد مهم در نظر گرفتن پک پذیرایی ترحیم، نوع غذاها و نوشیدنی هایی است که در آن قرار می‌گیرد. عموماً در این پک ها انواعی از غذاهای متنوعی مانند ساندویچ ها، سالادها، حلوا، خرما، شیرینی ها و نوشیدنی های گرم و سرد مانند نوشابه ها و آبمیوه ها قرار می‌گیرد. این تنوع در غذاها و نوشیدنی ها، امکان انتخاب براساس سلیقه هر فرد را فراهم می‌کند و به اطمینان خانواده های معزّی از ارائه یک پک پذیرایی کامل و مناسب برای میهمانان کمک می‌کند.

برخی از خانواده ها تمایل دارند تا پک های پذیرایی را به شکلی زیبا و جذاب طراحی کنند تا به مراسم ترحیم رنگ و بوی خاصی بدهد. این موضوع می‌تواند باعث ایجاد یک حس خوب و آرامش در میهمانان شود و در کنار مراسم ترحیم، یک تجربه متفاوت و خاص را برای آنها به ارمغان بیاورد.

پک پذیرایی ترحیم همچنین می‌تواند به عنوان یک راهکار ساده و کارآمد در مدیریت مراسم ترحیم مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به اینکه در مراسم ترحیم معمولاً تعداد زیادی میهمان حضور دارند، آماده سازی و ارائه یک پک پذیرایی مناسب می‌تواند به خانواده ها در اداره و مدیریت بهتر مراسم کمک کند. این پک ها می‌توانند به عنوان یک راه حل ساده و سریع در مدیریت نیازهای غذایی میهمانان و معزّیان استفاده شوند و در کاهش هزینه ها و زمان صرف شده برای آماده سازی غذا و نوشیدنی کمک کنند.

در نهایت، می‌توان گفت که پک پذیرایی ترحیم یکی از راهکارهایی است که در مراسم ترحیم مورد استفاده قرار می‌گیرد تا به خانواده های معزّی در اداره و مدیریت مراسم کمک کند. با توجه به تنوع غذاها و نوشیدنی ها و طراحی زیبا و جذاب پک های پذیرایی، این راهکار می‌تواند به خانواده ها در ارائه یک تجربه متفاوت و خاص برای میهمانان کمک کند. همچنین، مدیریت ساده و سریع نیازهای غذایی میهمانان و معزّیان با استفاده از پک های پذیرایی ترحیم، می‌تواند به خانواده متوفی در کاهش هزینه ها و زمان صرف شده برای آماده سازی غذا و نوشیدنی کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما

× سوالی داشتین ما اینجاییم